Afspraak maken? Bel Jos Veldwijk: +31 (0)6 18283865 of stuur een e-mail.

B2B Marketing: van Push naar Pull Strategie [Infographic]

B2B Marketeers staan meer dan ooit voor grote uitdagingen. Budgetten staan onder druk, het aantal potentiële marketing kanalen is explosief toegenomen en traditionele marketing blijkt steeds minder effectief. Het is dan ook niet vreemd dat B2B Marketing zich steeds meer transformeert van Push naar Pull – oftewel: van Outbound naar Inbound. Inbound Marketing is een filosofie die in de Verenigde Staten erg populair is geworden. Eén van de redenen zijn de lagere kosten per lead. Hieronder staat een Infographic met de verschillen tussen Outbound en Inbound B2B Marketing. Met dank aan Voltier Digital.

Wat herkent u in deze transitie van Push naar Pull Marketing?

B2B Marketing Push en Pull strategie

Over Jos Veldwijk

Jos staat bekend als pionier, blogger, consultant, trainer en spreker op het gebied van sociale media en content marketing in business-to-business. Hij begeleidt ondernemers en professionals in de zakelijke dienstverlening om hun expertise te vertalen naar meer bekendheid, klanten en omzet door beter gebruik te maken van internet marketing.