Van Push Naar Pull Strategie

Een duurzame aanpak om nieuwe klanten aan te trekken en vast te houden

header

Veel bedrijven ervaren dat een traditionele marketing- en verkoopaanpak niet meer werkt. Direct mailings, koude acquisitie, beurzen en advertenties hebben steeds minder effect. Dat heeft alles te maken met het veranderende gedrag van klanten. Het internet speelt daarin een belangrijke rol en daarom hebben bedrijven een andere aanpak nodig. In deze Masterclass maakt u een concreet plan om de juiste klanten aan te trekken en vast te houden.

________________________________________________________________________________________________

Voor wie is deze Masterclass geschikt?

________________________________________________________________________________________________

Deze Masterclass is ontwikkeld voor ondernemers, leidinggevenden en professionals die voor deze uitdagingen staan:

  • U moet steeds meer moeite doen om de omzet op peil te houden
  • U probeert potentiële klanten te bereiken, maar er komt geen reactie
  • U wilt het contact met klanten efficiënter en effectiever organiseren
  • U merkt dat potentiële klanten toch afhaken, ondanks een goed aanbod
  • U ziet dat concurrenten beter worden gevonden in Google en op Social Media
  • U wilt groeien en investeren in een duurzame internetstrategie

Herkent u dit soort vraagstukken? Dan is het de hoogste tijd voor een Pull Strategie die aansluit bij de klant van nu.

________________________________________________________________________________________________

Wat levert deze Masterclass op?

________________________________________________________________________________________________

  • U maakt kennis met een gerichte aanpak om meer klanten te krijgen, tegen lagere kosten
  • U wordt geïnspireerd met voorbeelden van bedrijven die een Pull Strategie toepassen
  • U schrijft een concreet plan om een eigen pull strategie in praktijk te brengen
  • U weet op welke manieren u het resultaat en het rendement kunt bepalen

________________________________________________________________________________________________

Wat gaat u doen tijdens deze Masterclass?

________________________________________________________________________________________________

Deze Masterclass bestaat uit vijf onderdelen:

1. Introductie & kennismaking

2. Startpositie bepalen: waar staat u nu?

3. Doelen en doelgroepen definiëren: wat en wie wilt u bereiken?

4. Pull strategie en actieplan uitwerken op basis van 4 pijlers

5. Resultaten en rendement bepalen

________________________________________________________________________________________________

Alle informatie op een rij

________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________

Direct aanmelden

Na aanmelding ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw deelname en een digitale factuur.

_______________________________________________________________________________________________

Ik help bedrijven om in te spelen op de kansen van het digitale tijdperk – Jos Veldwijk, oprichter van VeldMerk