Afspraak maken? Bel Jos Veldwijk: +31 (0)6 18283865 of stuur een e-mail.

Veel gestelde vragen

#1 Mag ik informatie van de website gebruiken?

Ja, je mag alle publiek beschikbare informatie (zoals uit blog artikelen) gebruiken, mits je melding maakt van de bron (Jos Veldwijk | www.veldmerk.nl). Uiteraard stel ik het op prijs als je me even informeert en verwijst naar http://www.veldmerk.nl/.

#2 Waarom help je alleen B2B bedrijven?

Ik houd van een stevige uitdaging en die vind ik vooral in een B2B omgeving. Verder zie ik daar veel meer kansen dan in een consumenten markt. Tenslotte vind ik het erg belangrijk om elkaar goed te begrijpen en snel te schakelen. Mijn achtergrond en jarenlange ervaring helpen daarbij.

#3 Ik ben student; kan ik bij VeldMerk stage lopen of afstuderen?

Voor een stage kan ik te weinig begeleiding bieden. Een afstudeeropdracht is wel mogelijk, mits je zelfstandig kunt werken en een duidelijk afgebakend onderwerp hebt. Je kunt je CV en voorstel altijd mailen naar jos[at]veldmerk.nl. Ik neem dan binnen een week contact met je op.

#4 Ik ben op zoek naar een baan; kan ik bij VeldMerk solliciteren?

Ik hanteer een groeimodel zonder vast personeel. Een vaste baan kan ik dus niet bieden.

#5 Ik ben ondernemer en wil graag samenwerken; kan dat?

Ja, dat kan. VeldMerk werkt bij sommige projecten samen met meerdere professionals en ondernemers. Bellen of mailen kan altijd, maar een afspraak is vaak beter. Je bent in ieder geval welkom op mijn kantoor in Zwolle.

#6 Wat gebeurt er in geval van ziekte?

Indien nodig zorg ik voor een geschikte vervanger die in staat is om dezelfde aanpak en dienstverlening te bieden. De gemaakte afspraken worden in principe niet gewijzigd.

#7 Werk je met een uurtarief?

Nee. Veel belangrijker vind ik de vraag hoe ik je kan helpen en wat dat oplevert. Blijft de omzet achter achter? Wil je klanten betrekken bij nieuwe producten of diensten? Is de impact van marketing onduidelijk? Heb je moeite om klanten vast te houden? Met andere woorden: een specifiek probleem is het startpunt van onze samenwerking. Vervolgens heb ik de uitdaging om een aanpak te bieden om dat probleem op te lossen.

#8 Waarom zou ik voor VeldMerk kiezen?

Het beste antwoord hierop: vraag het mijn klanten. Op verzoek breng ik je in contact met mensen die je meer willen vertellen over mijn aanpak en de behaalde resultaten.

#9 Is betaling op basis van resultaat (no cure – no pay) bespreekbaar?

Zeker. Als ondernemer wordt ik sowieso afgerekend op behaalde resultaten. Een vergoeding op basis van resultaat is dus bespreekbaar. Om discussie achteraf te voorkomen, maken we vooraf duidelijke afspraken.

#10 Hoe ga je om met het inschakelen van derden?

Alleen voor professionals die onder supervisie van VeldMerk worden ingezet, ligt de verantwoordelijkheid bij mij.

#11 Heb je referenties? Wat hebben zij precies bereikt?

Opdrachten voor klanten hebben een vertrouwelijk karakter, over specifieke resultaten kan ik niets zeggen. Je kunt in ieder geval lezen wat anderen over mij zeggen en cases bekijken.

#12 Ben je gespecialiseerd in een bepaalde branche?

Nee, VeldMerk is gespecialiseerd in het oplossen van strategische en commerciële vraagstukken op het snijvlak van online communicatie. Dat vraagt per definitie om maatwerk, iedere case is anders. Daarom is het juist zinvol om zicht te hebben op branche overstijgende ontwikkelingen en initiatieven.

#14 Werk je alleen voor grote organisaties?

Nee, ik help zowel grote als kleine bedrijven. Ik vind het erg belangrijk dat we elkaar goed begrijpen en samen een aanpak vinden om groei te realiseren. Daarin vind ik voldoening.

#15 Kan ik Social Media bij jou uitbesteden?

Nee, Social Media uitbesteden vind ik net zoiets als het inschakelen van een callcenter. Daar heb je vaak ook het gevoel dat je met iemand praat die er geen verstand van heeft en een script afwerkt. Laat staan dat je het idee hebt dat je serieus wordt genomen. Op Social Media werkt dat niet, daar moet je zelf in contact staan met je omgeving.

#16 Hoe ga je om met bedrijfsinformatie?

VeldMerk hanteert dezelfde regels die hiervoor van toepassing zijn voor jouw organisatie. Alles wat wordt besproken en opgesteld, is in principe vertrouwelijk. Als we hiervan afwijken, gaat daar een wederzijdse afspraak aan vooraf.

Heb je een andere vraag? Geef deze door via dit formulier:

[contact-form-7 id=”22735″ title=”Standaard contactformulier”]