Afspraak maken? Bel Jos Veldwijk: +31 (0)6 18283865 of stuur een e-mail.

Visie en missie

Niet zo lang geleden had u genoeg aan een fax, vaste telefoon en e-mail. Verkopers belden met potentiële klanten. De website voldeed als visitekaartje. De marketing- of communicatieafdeling regelde advertenties en direct mailings. Vragen, klachten en suggesties kwamen binnen op de helpdesk. U had overzicht op de markt en uw directe omgeving. Maar die tijd is veranderd.

Een digitale explosie

Het gebruik van internet, Social Media en mobiele toepassingen is geëxplodeerd. Mensen delen hun ideeën  kennis en ervaring op Social Media zoals LinkedIn, Facebook en Twitter. Iedere dag worden miljarden berichten, video’s, foto’s, presentaties en andere vormen van informatie met anderen gedeeld.

Deze digitale ontwikkelingen zorgen voor ongekende veranderingen:

  • Meer transparantie
  • Verlies van controle
  • Andere verwachtingen
  • Nieuwe verbindingen
  • Gedragsveranderingen
  • Direct beschikbare informatie
  • Diversiteit in communicatie voorkeur
De visie van VeldMerk

Het digitale tijdperk biedt nieuwe kansen en bedreigingen voor iedere organisatie, ongeacht omvang, branche, historie of structuur. Macht en invloed zijn sterker dan ooit verschoven van traditionele organisaties naar individuele personen. Dat betekent dat iedere onderneming een nieuwe rol, positie en strategie moet bepalen om relevant, onderscheidend en competitief te blijven. Met andere woorden:

Een integrale en strategische benadering verbetert de concurrentiepositie van bedrijven. Leiders die daarnaar handelen, dragen bij aan het bestaansrecht van hun onderneming in het digitale tijdperk.

De missie van VeldMerk

VeldMerk helpt bedrijven in de zakelijke markt met het ontwikkelen van een krachtige visie, passend beleid en een resultaatgerichte strategie in het digitale tijdperk. Met het doel om de concurrentiepositie duurzaam te verbeteren. Bijvoorbeeld door nieuwe manieren om klanten te krijgen en te binden, extra onderscheidend vermogen, samenwerking met klanten, lagere marketingkosten en het verhogen van de productiviteit.