• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar

VeldMerk

B2B Marketing, online marketing boeken, marketing trends, content marketing en meer

  • Home
  • Tools
  • Boeken
  • Blog
You are here: Home / Social Media / Wat zijn de beste momenten voor updates op Social Media?

Wat zijn de beste momenten voor updates op Social Media?

Wat zijn de beste momenten voor updates op Social Media? Quicksprout maakte een infographic over de beste tijden om iets te posten op 6 populaire sociale platforms. Wat mij hierin opviel? De beste tijd om updates te delen op LinkedIn: tussen 07:00-08:00 en tussen 17:00-18:00 uur. Uiteraard zul je zelf moeten analyseren welke momenten het meeste opleveren, maar deze Infographic is een handig hulpmiddel als je dat nog niet weet:

beste momenten voor updates  op social media

Top-5 Boeken over Social Media Marketing:


#1 Handboek Online Marketing

Dit boek geeft je de theorie en de tools om een effectieve onlinemarketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Vol met praktijkvoorbeelden en tips hoe onlinemarketing bedacht en uitgevoerd kan worden om effectief te zijn.

> Bekijk op bol.com


#2 Zakelijke doelen bereiken met Social Media

Wil je zakelijk aan de slag met social media, maar weet je niet waar je moet beginnen? Of ben je al actief op social media, maar weet je eigenlijk niet wat je wilt en kunt bereiken? En wat je moet doen?

> Bekijk op bol.com


#3 Social Media management

Dit boek behandelt allerlei vragen – zoals: Hoe kunnen organisaties social media zo inzetten dat bezoekers graag met en over hen communiceren? En hoe kan van daaruit een relatie worden opgebouwd? Hoe kunnen organisaties het gedrag in de koop- en gebruiksfase via social media beïnvloeden?

> Bekijk op bol.com


#4 Social Selling 

Social selling is een nieuwe manier van verkopen die gebruik maakt van het door online media voorgoed veranderde koopproces door online media effectief in te zetten. Het boek behandelt een negenstappen-aanpak die wordt afgesloten met een implementatie-actieplan.

> Bekijk op bol.com


#5 Handboek Social Marketing & Business

Het Handboek Social Marketing & Business helpt daarom de lezer een social media strategie te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business.

> Bekijk op bol.com

About Jos Veldwijk

Ik werk als international marketing manager in B2B en ik blog graag over trends, strategie en innovatie in marketing.

Reader Interactions

Geef een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Primary Sidebar

Zoeken op deze site

Wat is VeldMerk?

VeldMerk is een personal blog over marketing, strategie en trends in B2B, zoals content marketing, social selling, seo, branding en leadgeneratie.

Blog Topics

  • Account Based Marketing (2)
  • Artificial Intelligence (2)
  • Boeken (12)
  • Branding (6)
  • Case Studies (18)
  • Content Marketing (61)
  • E-commerce (7)
  • Email Marketing (4)
  • Inbound Marketing (4)
  • Leadgeneratie (12)
  • LinkedIn (23)
  • Marketing Trends (40)
  • Podcasts (2)
  • SEO (6)
  • Social Media (164)
  • Social Selling (4)
  • Strategie (75)
  • Thought Leadership (3)
  • Tools (9)
  • Webinars (3)
  • WordPress hosting (1)
  • Zakelijk bloggen (11)

Nieuwe tips, tricks & inspiratie?

Copyright 2010-2020 Jos Veldwijk | Privacy beleid | Affiliate disclaimer