• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar

VeldMerk

B2B Marketing, online marketing boeken, marketing trends, content marketing en meer

  • Home
  • Tools
  • Boeken
  • Blog
You are here: Home / Branding / In 5 stappen Content Marketing gebruiken voor Branding

In 5 stappen Content Marketing gebruiken voor Branding

Het ontwikkelen en uitbouwen van een sterk merk is belangrijk om succesvol te zijn. De meeste mensen denken daarbij aan alles wat je op het eerste gezicht kunt zien of lezen, zoals de kleuren van een logo en een goed gekozen tagline. Maar dat is niet het enige. Bedrijven zijn tegenwoordig ook zichtbaar op allerlei digitale platforms, van sociale media tot mobiele apps. Ook op die plekken is branding onmisbaar.

Met een goede content marketing strategie is het makkelijker om deze digitale platforms goed te gebruiken voor branding. Onderstaande Infographic toont hoe je in 5 stappen Content Marketing kunt gebruiken voor Branding:

  1. Publiceer content die mensen aanspreekt
  2. Laat je bedrijfscultuur zien
  3. Analyseer resultaten en sociale media
  4. Investeer in kwalitatieve email marketing
  5. Plaats gast artikelen op relevante websites

content marketing voor branding

About Jos Veldwijk

Ik werk als international marketing manager in B2B en ik blog graag over trends, strategie en innovatie in marketing.

Primary Sidebar

Zoeken op deze site

Wat is VeldMerk?

VeldMerk is een personal blog over marketing, strategie en trends in B2B, zoals content marketing, social selling, seo, branding en leadgeneratie.

Blog Topics

  • Account Based Marketing
  • Boeken
  • Branding
  • Case Studies
  • Content Marketing
  • E-commerce
  • Email Marketing
  • Inbound Marketing
  • Leadgeneratie
  • LinkedIn
  • Marketing Trends
  • Podcasts
  • SEO
  • Social Media
  • Social Selling
  • Strategie
  • Thought Leadership
  • Tools
  • Webinars
  • WordPress hosting
  • Zakelijk bloggen

Nieuwe tips, tricks & inspiratie?

Copyright 2010-2020 Jos Veldwijk | Privacy beleid | Affiliate disclaimer