Online B2B leadgeneratie laat veel te wensen over, zo blijkt uit onderzoek van BuyerZone. Zo weet 44% van de respondenten niet eens wat Marketing Automation eigenlijk is.
Daarnaast laten de resultaten zien dat bedrijven die Marketing Automation gebruiken, meer budget krijgen en beter scoren op de afstemming tussen marketing en sales.
Verder blijken deze meer tevreden over zowel het aantal leads als de kwaliteit ervan:
Lees meer over online B2B leadgeneratie:
- B2B Top scoort met leadgeneratie via Social Media [Onderzoek]
- 3 antwoorden op vragen over online leadgeneratie en SEO [Interview]
- Optimaliseren van online leadgeneratie in B2B [Interview]
- 3 voorbeelden van online B2B leadgeneratie via Facebook
- Social Media Marketing: voorbeelden van online B2B leadgeneratie
Wil je weten hoe ik je hiermee kan helpen? Neem dan even contact op.
U verwijst naar respondenten. Kunt u hier meer uitleg over geven. Zelf werk ik bij Virgoleads.com, waar wij zeer veel leads online genereren. Onze klanten hebben alleen geen behoefte om de leadgeneratie zelf uit te voeren, maar willen alleen gekwalificeerde leads kopen. [edited]
Dag Marcel, bedankt voor je reactie.
Het onderzoeksrapport vind je hier: http://www.buyerzone.com/pages/whitepapers/state-of-b2b.pdf
Geeft dat antwoord op je vraag?