• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

VeldMerk

B2B Online Marketing, Marketing Strategie, Content Marketing

SiteGeny- De website voor de ondernemer
  • Home
  • Online monitoring
  • Webshop software
  • Marketing Tools
  • Boeken tips
  • Blog
  • Contact
You are here: Home / Content Marketing / Online B2B leadgeneratie laat veel te wensen over [Infographic]

Online B2B leadgeneratie laat veel te wensen over [Infographic]

Online B2B leadgeneratie laat veel te wensen over, zo blijkt uit onderzoek van BuyerZone. Zo weet 44% van de respondenten niet eens wat Marketing Automation eigenlijk is.

Daarnaast laten de resultaten zien dat bedrijven die Marketing Automation gebruiken, meer budget krijgen en beter scoren op de afstemming tussen marketing en sales.

Verder blijken deze meer tevreden over zowel het aantal leads als de kwaliteit ervan:

Online B2B leadgeneratie

Lees meer over online B2B leadgeneratie:

  • B2B Top scoort met leadgeneratie via Social Media [Onderzoek]
  • 3 antwoorden op vragen over online leadgeneratie en SEO [Interview]
  • Optimaliseren van online leadgeneratie in B2B [Interview]
  • 3 voorbeelden van online B2B leadgeneratie via Facebook
  • Social Media Marketing: voorbeelden van online B2B leadgeneratie

Wil je weten hoe ik je hiermee kan helpen? Neem dan even contact op.

SiteGeny- De website voor de ondernemer

About Jos Veldwijk

Ik werk als international marketing manager in B2B en ben altijd erg enthousiast over online marketing, strategie en innovatie. Daarnaast ben ik als bestuurslid betrokken bij Launchlab, startup community in Zwolle.

Reader Interactions

Comments

  1. Marcel Andriesen says

    8 oktober 2012 at 08:50

    U verwijst naar respondenten. Kunt u hier meer uitleg over geven. Zelf werk ik bij Virgoleads.com, waar wij zeer veel leads online genereren. Onze klanten hebben alleen geen behoefte om de leadgeneratie zelf uit te voeren, maar willen alleen gekwalificeerde leads kopen. [edited]

    Beantwoorden
    • Jos Veldwijk says

      11 oktober 2012 at 09:35

      Dag Marcel, bedankt voor je reactie.

      Het onderzoeksrapport vind je hier: http://www.buyerzone.com/pages/whitepapers/state-of-b2b.pdf

      Geeft dat antwoord op je vraag?

      Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Primary Sidebar

Wat is VeldMerk?

VeldMerk is een personal blog over marketing, strategie en trends in B2B, zoals content marketing, social selling, seo, branding en leadgeneratie.

Blog Topics

  • Account Based Marketing (2)
  • Boeken (5)
  • Branding (3)
  • Case Studies (18)
  • Content Marketing (60)
  • Digitale Strategie (73)
  • E-commerce (3)
  • Email Marketing (4)
  • Inbound Marketing (4)
  • Leadgeneratie (12)
  • LinkedIn (23)
  • Marketing Trends (36)
  • SEO (6)
  • Social Media (164)
  • Social Selling (4)
  • Thought Leadership (3)
  • Tools (5)
  • Zakelijk bloggen (11)

Nieuwe tips, tricks & inspiratie?

webwinkel maken

Footer

  • Account Based Marketing
  • Boeken
  • Branding
  • Case Studies
  • Content Marketing
  • Digitale Strategie
  • E-commerce
  • Email Marketing
  • Inbound Marketing
  • Leadgeneratie
  • LinkedIn
  • Marketing Trends
  • SEO
  • Social Media
  • Social Selling
  • Thought Leadership
  • Tools
  • Zakelijk bloggen

Copyright © 2019 · Magazine Pro On Genesis Framework · WordPress · Log in